a Jak Můžete Opravit Zlomené Srdce Je Bee Gees Doktore, které Jste Čekali: Recenze

Rozteč: Tři Australští bratři Barry, Robin a Maurice Gibb tvořil nejvíce impozantní hudební a skladatel trio této straně Holland-Dozier-Holland, až se stal Bee Gees., Hudební chameleoni, že dosáhl slávy v pozdní představil Britské Invaze z roku 1960, překalibroval pro písničkáře éry, z počátku roku 1970, a vzrostl na úroveň slávy během výšky disco neviděl od Beatles. Režisér Frank Marshall zachycuje to vše se v jeho novém HBO dokument, Bee Gees: Jak Můžete Opravit Zlomené Srdce, míchání páteře-brnění izolace stopy a archivní rozhovory s bratry Gibb vyprávět podmanivý příběh o sourozenecké trio, kteří, i přes jejich rozdíly, dařilo vzhledem k jejich hluboké lásky.,

Někoho Milovat: Jak Můžete Opravit Zlomené Srdce najde Bee Gees oblečený v stříbrné třpytivé kombinézy, ohánět vystaveny chlupy, na vrcholu své slávy, čeká drsný 1979 dav v Oakland Coliseum. Skupina to neví, ale téměř 2,300 mil daleko, v Comiskey parku, konec disco brzy dorazí. To je úvodní nastavení pro skupinu, která se brzy naučí nebezpečí hudební celebrity, a klesnout od široce rozšířené adorace po lampooned.,

rychlý posun vpřed do roku 2019 a šedovlasý Barry Gibb ve slaměném slunečním klobouku chodí po svém Miami estate. Jako poslední přeživší člen skupiny je nyní živým ztělesněním opuštěného templářského rytíře v Indianě Jonesové a Poslední křížové výpravy. Každý den zápasí se vzpomínkami na členy rodiny, které jsou dávno pryč. Tragické štěstí, že jsem poslední.,

Prostřednictvím archivních rozhovorů, se datuje do roku 1999, sourozenci vysvětlit, že, i přes věkový rozdíl (Robin a Maurice byli mladší než Barry), cítili se jako trojčata vzhledem k jejich jednotný sen stát se slavným. Domácí filmy z dětství odhalují trojici bratrů, kteří byli ve svém humoru neuctiví. Na záběrech je patrná i těsná aura, která by signalizovala jejich později zajištěné harmonie. Jak vysvětlují, mysleli s jednou myslí., V roce 1967, skočili do Anglie, Robert Stigwood — který byl již správu Krém — se stal jejich manažerem, a oni tvořili kvintet s kytaristou Vince Melouney a bubeník Colin Peterson.

Bee-Gees (ANL/)

Osamělé Dny: Marshall tráví většinu první půl hodina jeho 110 minut dokument, který nastiňuje ambice skupiny a jemné, přesto zející, způsoby bratři lišily. Robin, který poskytl trio trhavé vibratos, je popisován jako samotářský podvodník, muž, který potřeboval přemlouvání před otevřením., Maurice byl přívětivý mírnější; ten, kdo uklidnil konkurenční pruhy svého dvojčete Robina a Barryho. A Barry, nejstarší, byl zřejmý Temperamentní frontman, který nabídl božsky texturované falsettos. Jejich rozdíly je svázaly a téměř je zničily.

Rozhovory s Noel Gallagher a Nick Jonas, přidat kontext k dynamické málokdo může vědět, nebo si představit., „Když máš bratry zpívat, je to jako nástroj nikdo jiný nemůže koupit,“ Gallagher vysvětluje a pokračuje, „Dělat hudbu s rodinou je stejně největší síla i největší slabost někdy můžete mít v hudební partnerství.“A nikdo nezná tyto silné a slabé stránky lépe než starší Gallagher. Jonas také vysvětluje, jak nevyřešená dynamika dětství může vést k rozpadu sourozenců jako dospělých.

to jsou samozřejmě ingredience smíchané se slávou a rockovým egem, což by vedlo k rozpadu skupiny v roce 1969., Redakce Derek Boonstra a Robert a. Martinez steh spolu pivo z filmového zpravodajství — bratrů manželství a Robin je katastrofální sólové vystoupení v Aucklandu — ukázat, jak bratry Gibb hledal své známé rodinné lásky v jiných místech, jen aby si uvědomil svou závislost na sebe.

Bee-Gees (HBO/)

Příliš Mnoho Nebe: druhý akt, Jak Můžete Opravit Zlomené Srdce — reformace Bee Gees — je přehlídkou jejich skladatelský talent., Zatímco první čtvrtina dokumentu plave psaním „New York Mining Disaster 1941“ a „Massachusetts“ v jukebox módě, Marshall zpomaluje své tempo zachytit Chameleon dovednost skupiny. Například, jejich návrat byl svědkem je přechod od jejich konce 60. let pop zvuk zpěvák-skladatel atmosféra na počátku 70. let s hity jako „Lonely Days“ a „Jak Můžete Opravit Zlomené Srdce“.

Ale to je jejich přechod do jejich disco zvuk, když se stal jako Eric Clapton popisuje duši skupině byli vždy chtěl být, že jejich kariéry zastřelil v overdrive., Dvě scény, které vystrčit jsou izolace scratchy guitar track „Jive Mluví“, který má „hit“ napsáno nad ním, a izolace Barryho „Noci na Broadwayi“ vokální, když se poprvé dostal až do nadpozemských výšin jeho podpis falzet. Oba nabízejí divákům nahlédnout do narození sluchové revoluce skupiny by později experimentovat s odběrem vzorků a syntezátory, příliš — když se disco stalo dominantní žánr., Je to nový zvuk, který by je vedl k psaní soundtrack Horečky sobotní Noci, které by katapult bratry v ruce pět z top 10 sloty na Billboard Hot 100. Jejich cesta je příkladem největší přínos skupina může mít — adaptabilita — a hiw, že přizpůsobivost je do celosvětovým fenoménem a připravila jim za jejich nevyhnutelný pád.

Marshall si je vědom ceny fame a jejích cyklů inflace a deflace., V rozpětí jedné noci z roku 1979, během demolice diskotéky vedené Stevem Dahlem, Bee Gees spadl z největší skupiny na světě na persona non-grata. Marshall ukazuje, jak vzpoura proti disco měl co do činění s křehkost bílých mužů, přijmout, že žánr s kořeny v černé a gay komunita mohla ovládnout rozhlasové a televizní vysílání, jako skupiny, graf-zálivka úspěch. A pokud jejich pád z milosti úplně nevysvětlí, co Hudba a sláva mohou dát a odnést, pak to udělá i tragédie jejich mladičkého idolu mladšího bratra Andyho., V jeho jádru, jak můžete opravit zlomené srdce není jen o partnerství mezi ultra-talentovaných sourozenců. Týká se to dluhopisů, které sdílíme s rodinou. Týká se izolace, kterou cítíme, když jsou pryč, a síly potřebné k pokračování.

verdikt: pokud je v Marshallově hudbě zlomené srdce, je to určitě Barry Gibb. Marshall se snaží vyhnout těžbě zlomeného srdce pro engrossment, zejména proto, že Barryho zármutek je tak zřejmý. Marshallova zdrženlivost způsobuje, že poslední čtvrtina dokumentu se cítí spěchaná., Intertitle karty dát data úmrtí Robin a Maurice, zatímco řítí ztrátou cítil nejen Barry, ale také vdovy dvojčat Dwina a Yvonne.

Marshall také dává světlo upozornění pro skupiny, později oživení, a to nejen jako skladatele, ale jako hit-making group během 1980 a 90. let. Ještě, Barry prohlášení, že vymění každý hit být s jeho bratry zase zlomí srdce, se stejnou silou jako jejich slavné sjednocené melodie., S Jukebox průvod, který vyzve diváky, aby nevyhnutelně zpívat-spolu s klasickými earworms, jak můžete opravit zlomené srdce je Bee Gees dokument, který jste čekali. Je to vhodná pocta jejich nekonečné lásce k sobě navzájem.

kde se to streamuje? Tanec začíná 12. Prosince přes HBO Max.

Trailer: