na nohou! recenze – Gloria Estefan hudební zaboří hlouběji než její hity

Na papír, West End jukebox muzikál založený na práci Gloria Estefan je těžké prodat. Estefan a Miami Sound Machine může být masivní hvězdy v španělsky mluvících zemích a v USA (kde tato show hrál za dva roky na Broadwayi před turné v zemi), ale jejich velké BRITÁNII odvolání je spíše výklenek. Jedna velká výhoda, že na nohou!, má za sebou tolik podobných muzikálů, že jeho příběh-kubánsko-americké kapely přecházející k anglickému publiku-proniká do něčeho mnohem hlubšího. V nejlepším případě je show Jerryho Mitchella o imigraci a asimilaci, o následcích Kubánské revoluce, o tom, jak kultura mutuje v exilu. Všechny hadry-k-bohatství klišé rockové životopisný film jsou zatíženy společensko-politického významu.

jedno slabé místo, je to pro show, účtována „Příběh Emilio a Glorie Estefan“, role Glorie je manžel a manažer Emilio je velmi tence napsané., Mírně neohrabaný kniha (Alex Dinelaris, co-spisovatel Oscar-vítězný Birdman) nám neustále říká věci, které o něm – jeho znalost angličtiny je komicky špatný, on je neuvěřitelně okouzlující, že má hroznou povahu – že se nikdy zobrazeny ve výkonu. Dokonce i triumfální řeč, která má definovat jeho postavu („dobře se podívej na můj obličej, „říká skeptickému manažerovi nahrávací společnosti,“ protože takhle vypadá Američan!“) vypadá to jako zoufalý kousek potlesku-návnady.

Christie Prades a George Ioannides na nohou!, Fotografie: Johan Persson

naštěstí je přehlídka nesena vynikajícím výkonem kubánsko-americké Christie Prades z Miami jako Gloria. Ostatní herci jsou většinou Evropané, dodává proměnná pole akcenty, ale nějaké problémy jsou maskované Sergio Trujillo je pacy choreografie, Emilio Sosa je snazzy kostýmní návrhy, a pevně salsa-splňuje-R&B ujednání z 10-piece band, režie Estefan je long-running kapelník Hlíny Ostwald., Velké BRITÁNII hity Dr. Beat, 1-2-3, nechci Tě Ztratit, nemůžu Zůstat Pryč od Vás, Něco pro Vás – jsou chytře rozmístěny, ale i některé méně známé písničky brzy se mají diváci skutečně na vlastní nohy tím, závěrečného aktu. Přes všechny nedostatky pořadu vás rytmus opravdu dostane.

• v Koloseu v Londýně do 31.srpna.,

Témata

• Divadlo