‘Dette Trikset Hjalp Meg til å Miste 3 Pounds Av Ferie Vekt I En Uke’

Hver uke, vi spør en kvinne som prøver å gå ned i vekt for å dokumentere syv real-life dager av slanking. Hun vil anonymt dele henne med å komme-fit mål og registrere alt fra hennes stemninger og hennes valg av mat og trening.,

Denne uken, en redaktør fra Brooklyn, New York prøver å si nei til kjæresten hennes er junk food til å miste vekt hun fått over ferien.

vekt eller størrelse: 217 pounds

Målet vekt eller størrelse: 180 pounds

Høyde: 5’4″

Hvor lenge hun har vært slanking: Siden September 2016

Vekt mistet så langt: 25 pounds

Vekt mistet denne uken: Tre pounds

Dag 1

Alyssa Zolna

8:10 am, Jeg våkner opp og lage frokost: en halv kopp gryn med en skvett av margarin, en eggerøre, og en middels ristet mandel kaffe fra Dunkin’ Donuts med fire Likeverdige og halvt om halvt.

jeg pleier å gjøre havregryn til frokost, men dette var rester fra en frokost jeg laget min live-i kjæresten i går at han ikke vil ha. Det er hyggelig å endre det noen ganger opp. Også, jeg vanligvis bare tillate meg selv egg i helgene. Jeg tror jeg vil gå tilbake til eggehvitene dette året, fordi kalorier fra hele egg legge opp raskt. Men jeg hater å la god mat å gå avfall., Jeg bestemmer meg for at jeg ikke kommer til å lage frokost til min kjæreste, siden han bare spiser frokost noen ganger. På den måten vil det ikke være noen fristelse.

10:45 am magen Min begynner knurr, så jeg matbit på en vanilje yoghurt og en 20-unse vann. Noen ganger jeg bekymrer jeg kan spise snacks ut av vane, men akkurat nå er jeg sikker på at jeg trenger dette.

1:00 pm jeg ta min vanlige 45-minutters boot camp klasse, men min instruktør er ute i dag. Erstatning undervist i klassen på en helt annen måte. Hun har massevis av øvelser har jeg aldri gjort før, og mange multi-trinn-øvelser som det var vanskelig å følge., Jeg ender opp med å modifisere dem med enklere versjoner. Jeg er ikke en visuell elev i det hele tatt, så jeg tar halvparten av tiden bare for å finne ut hva hun gjør. Jeg jobber opp en god svette selv, så jeg tror det er verdt det. Jeg jobber for å brenne av de to pounds jeg fått tilbake over ferien. Jeg håper å få dem ut av denne uken.

2:15 pm Til lunsj, jeg har en kopp hvit ris med en tredjedel kopp svart-eyed peas, og en 20-unse flaske vann.

jeg lurer på om jeg bør bytte til brun ris som et nyttårsforsett?, Kjæresten min vil ikke før spise brun ris enn veggie burgers, som kan være et problem når det kommer til matlaging våre matpakker til uken. Selv om det ikke er som vi spiser ris hver dag, så kanskje lage swap vil være lettere enn jeg tror. Jeg er ikke handle mat for en uke selv, så jeg kan bestemme senere. Jeg liker å ha strenge frister som settes for å gjøre endringer i kostholdet mitt.

jeg finner som gjør det enklere å planlegge for å endre og hold deg til den. Så skal jeg være å spise brun ris og eggehviter som av 15. januar. Dette fungerte for meg når jeg kuttet ut juice, brus og søtsaker 1. oktober., (Skjønt, jeg trenger et par av cookies på gang, men ingenting som det enorme antallet var jeg spise før jeg begynte på diett.) Jeg håper at å kutte ut hvit ris og hele egg vil hjelpe meg til å miste mer vekt, som å skjære de tre sukkerholdige matvarer gjorde.

RELATED: 7 Ting Du Kan Gjøre Før Middag for å Miste Vekt

5:00 pm Når jeg kommer på etter-skolen-senteret jeg jobber som frivillig på, ungene er fortsatt i klasser. Den neste starter på 5:15, noe som gjør dette til den perfekte tid for en matbit. Barna er å ha en lett snack nå, også., Jeg har vanligvis min ettermiddagen snack før du forlater arbeidet, men siden jeg spiste en sen lunsj i dag, var jeg ikke sulten ennå.

8:15 pm jeg ikke måltid prep denne uken fordi vi hadde selskap for helligdager, og alt ble litt hektisk. Det betyr at jeg har ingen Tupperware fylt med velsmakende hjemmelaget middag venter på meg når jeg kommer hjem. Men kjæresten min bestilte Kinesisk takeaway for oss, og fikk meg til stekt fisk og hvit ris. Han sa at han aldri vet hva som skal komme meg, men det er noe hans standard er alltid stekt fisk og hvit ris. Jeg har ingen anelse om hvorfor., På toppen av det, jeg hadde hvit ris med lunsj i dag, noe som gjør dette ekstra irriterende. Uansett, jeg velger å ha en halv kopp leftover grønne grønnsaker i kjøleskapet, som var saftig nok til å få ris spiselig. Jeg har også ned to glass vann. Så, jeg begynne matlaging middag til i morgen, slik at det er ingen gjentakelse av dette.

10:15 pm jeg spiser en kopp flavored Jell-O med en skive ananas og en teskje av Kule Pisk. Jeg innser at jeg spiser fordi jeg er lei, mer enn fordi jeg er sulten, men det kan bli verre., Jeg har ikke hatt dessert siden Jul, som var nesten to uker siden, så jeg er fortsatt bra.

Dag 2

Alyssa Zolna

7:45 am Det snødde over natten, og jeg har slik en hard tid å komme ut av sengen i morges! Når jeg endelig få kledd, jeg har ikke energi til å gå til t-banen, så jeg gjør en rask skål med frokostblanding (en bolle med Kaptein Crunch med Crunch Bær, Frokostblanding og en halv kopp 2% melk). Jeg er fortsatt følelsen svak, men dette bør komme meg gjennom pendle til arbeid.,

9:35 am Min apotek messed opp min resept, så jeg ender opp med å bruke 30 minutter å gå frem og tilbake med dem og min forsikringsselskap, og jeg gjør det til pulten min senere enn vanlig. Heldigvis har vi en Dunkin’ Donuts og Starbucks rett i våre bygg. Det ville suge hvis jeg måtte gå tilbake ut i snøen for java. Jeg for en middels kopp ristet mandel kaffe fra Dunkin’ Donuts med to og en halv og fire er Lik.

10:50 am jeg begynner å føle deg sulten., Mitt arbeid snack skuff må være restocked, så er det enten et havre og honning granola bar eller en av yoghurt i personalet kjøleskap. Jeg bestemmer meg for å lagre yoghurt for senere og spise granola bar.

1:00 pm jeg spiser Toppen Ramen Orientalsk Smak Nudler og ned en 20-unse flaske vann. Jeg vet instant ramen er fryktelig for deg, men det smaker godt og det er så billig! Jeg har alltid holde et par pakker i min skuff på jobb.

RELATED: 4 Enkle Måter Å Oppgradere Din Ramen Nudler

2:56 pm jeg kan muligens spise en matbit nå, men jeg føler meg ikke som å gå til skapet for å hente min yoghurt., Så jeg pop ni banan-flavored Tic-Tacs som sitter i tinn på pulten min.

4:15 pm jeg bare fikk en veldig dårlig hodepine. Jeg tror at det kanskje litt vann og en matbit vil gjøre meg til å føle meg bedre. Jeg spiser en fersken yoghurt og en 20-unse flaske vann. Jeg har ikke noe smertestillende i pulten min, og jeg ønsker å treffe gym før jeg drar hjem. En time før jeg kan forlate arbeidet. TGIF!

5:30 pm jeg har fortsatt en voldsom hodepine, men jeg er stolt av meg selv for å få en time på elliptiske i. Treningsstudioet er super pakket, så jeg må bruke en elliptisk at jeg ikke er glad i., Men jeg klarte å brenne 596 kalorier—det er minst pakken av ramen jeg hadde til lunsj.

– 8:30 pm Til middag, jeg har en hage salat med to veggie kylling kotelettene og italiensk dressing. Jeg har også to glass av Sauvignon Blanc.

Dette er en ny merkevare av vegetariske kylling for meg, og pakken sa det var smaksstoffer, men det hadde absolutt ingen smak når jeg smakte på det. Når jeg blandet det med salat dressing selv, det smakte fortreffelig. Det er fint å bli minnet på at sunn mat kan være velsmakende—spesielt etter måten jeg spiste i løpet av ferien!

10:00, Min kjæreste er i midten av å spise ca 20 Chips Ahoy peanut butter chocolate chip cookies, så jeg bestemmer meg for å ha fem. Og de er ren deliciousness. Det suger at han aldri får vekt!

(Begynne å jobbe mot dine vekttap mål med Kvinners Helse er å Se Bedre ut Naken DVD.)

Dag 3

Alyssa Zolna

8:30 am jeg har vært oppe i over en time nå, rengjøring av kjøkken og bad., Kjæresten er fortsatt sover, så jeg har en rolig frokost med meg selv for å se Ekte Husmødre av Atlanta (siden han nekter å se med meg). Jeg har to eggerøre med skivet tomat, en bit av Amerikansk ost, en skive av hele hvete toast med margarin, og en kopp kaffe med to og en halv og to spiseskjeer sukker.

Frokost er min favoritt måltid, og jeg elsker egg. Jeg bokstavelig talt ville ha denne syv dager i uken hvis jeg kunne. Jeg var nok når jeg ikke var betalende oppmerksomhet til hva jeg spiste. Nå prøver jeg å holde det til lørdag og kanskje søndag brunsj.

11:45 am, En kopp av ananas Jell-O med en skive ananas og en teskje av Kule Pisk.

jeg absolutt burde ikke være sulten allerede etter at en stor frokostbuffé. Normalt er jeg ikke matbit på helgene fordi større måltider hold meg over lenger, men jeg er sulten, og det er altfor tidlig å spise lunsj, så dette vil ha å gjøre. Kjæresten er oppe og alt han hadde til frokost var to kopper kaffe. Æsj! Hvis jeg bare kunne være fornøyd med det.

2:00 pm Det snør så vanskelig akkurat nå, og at kjæresten og jeg har vært å se på Black Mirror på sofaen hele dagen., Han er bare nå å spise (ramen nudler og en kalkun sandwich). Jeg skulle ønske jeg hadde litt varm kakao i huset, men jeg er glad jeg hadde denne leftover stekt fisk og hvit ris fra en Kinesisk restaurant og en halv kopp grønne grønnsaker til å kaste på toppen. Jeg bare kaste den i mikrobølgeovn uten noen innsats. Jeg har også leftover middagen fra i går, så jeg kan tilbringe resten av dagen kost opp. Netflix og chill.

8:00 pm prosent, Som vanlig, vi har de samme middag to netter i rad, en hage salat med to veggie kylling kotelettene og et glass av Sauvignon Blanc., Denne salaten smaker godt, så det er ingen klager.

11:30 pm. Det er forbi meg sengetid og magen min begynner å snakke. Jeg har fire turtleback pecan godteri. Det er bare en litt noe å roe det ned.

RELATED: 5 Matvarer Du Bør Slutte å Spise Rett Før leggetid Hvis Du Ønsker Å gå ned i Vekt

Dag 4 på

10:30 om morgenen våkner jeg opp ved 8:30 am, som er å sove i for meg, og bestemmer seg for å gå til supermarkedet, fordi vi er ute av Lik og halvt om halvt., Selvfølgelig, jeg ender opp med å kjøpe halve butikken og måtte slepe alle hjem gjennom snøen. Når jeg endelig kommer hjem og pakke bort alt det er allerede 10:30.

Kjæreste sier at han bare ønsker en bolle med frokostblanding, så jeg kommer ikke til å lage mat hvis jeg ikke har til—spesielt siden jeg skal tilbringe mesteparten av dagen måltid prepping for resten av uken. Jeg toast en bagel med noen lox krem ost og hell en kopp kaffe som er guddommelig., Min kjæreste er ikke en stor fan av bagels, så jeg vanligvis bare får dem når mine nieser er på besøk, ellers er jeg fristet til å spise ett hver dag i frykt av dem går dårlig før jeg er ferdig med dem. I dag har jeg kjøpt nybakt de fra supermarkedet: tre for $2. Så hvis jeg har en dag, en gang i uken, og en neste helg skal de alle bli brukt uten å gå dårlig.

RELATED: 6 Grunner til at Du ikke Har Vært i Stand til å Bli Kvitt Magen Fett

1:30 pm, Når jeg er ferdig med å lage middag for de neste tre dager, frokost for to dager, og lunsj for to dager, jeg etterfylle med en av mine favoritt ting å spise: to Morningstar veggie corndogs, en bit av Amerikansk ost og et glass vann. Corndogs gjør alltid meg til å tenke på Westchester County Fair min familie gikk til hvert år når jeg vokste opp. De gjør meg lykkelig.

3:30 pm jeg begynner å bli sulten, men det er for tett til middag tid til å spise noe vesentlig, så dette YoCrunch yoghurt med Snickers stykker er nødt til å gjøre.

7:15 pm, For middag, jeg gjør rollatini med reker og har to glass vann. Jeg har ikke prøvd denne sausen før, men det viste seg så bra. Jeg så på TV hele ettermiddagen som en sofagris, som helt ikke rettferdiggjøre en tung middag, men likevel. Jeg vil trolig avslutte kvelden like urørlig.

Sjekk ut disse trekk som brenne fett raskt.

Dag 5

Alyssa Zolna

8:35 am Det er iskaldt utenfor—14 grader for å være nøyaktig!, Jeg har vanligvis havregryn til frokost i løpet av uken, men det er spesielt fint å ha noe varme og mettende å spise på en dag som i dag. Siden jeg tok min havregryn (en kopp havregryn med fire Likeverdige, kanel, en teskje margarin) fra hjem, jeg har bare å mikrobølgeovn det for en liten når jeg kommer inn på kontoret. Jeg nyter det mens jeg leste e-postene mine til å starte dagen.

12:00 Det er alltid vanskelig å komme gjennom en mandag., Jeg har lært at ved å ha min kaffe (kaffe med hasselnøtt creamer og fire er Lik) i midten av dagen, en cup vil komme meg gjennom hele dagen, men hvis jeg drikker det første jeg kanskje en kopp etter lunsj. Noen ganger trenger jeg en kopp bare å logge seg på datamaskinen min, men jeg gikk til sengs på 10 pm i går kveld, og våknet opp med følelsen uthvilt. Jeg dyppe en crunchy havre og honning granola bar i min kaffe som en morgen snack, som jeg ofte gjør.

2:30 pm jeg er ikke veldig sulten akkurat nå, men siden vi ikke kan ta med lunsj etter 2:30 pm, Jeg spiser en liten hage med italiensk salat dressing og 20-unse flaske vann nå. Bra jeg forberedt en liten salat!

4:20 pm jeg har en mini YoCrunch yoghurt med Chips Ahoy stykker som en rask matbit å inspirere meg for min trening.

RELATED: 10 Måter å Motivere deg Selv til å Treffe Gym Etter Jobb

4:45 pm jeg har ikke kjørt i alt i forrige uke var det fordi det var en kort arbeidsuke, og jeg forbrenner mer kalorier på den elliptiske. Min hastighet er mangler litt, men jeg brenner 387 kalorier på 45 minutter.

5:30 pm, Jeg tar en total-body condition klasse, som alltid får meg super svett og rød i ansiktet, men det virker virkelig, hele kroppen min i 45 minutter. Selv om læreren er ikke veldig energisk i dag, han har kommet opp med et par gode rutiner.

7:30 pm jeg oppvarmer middagen jeg laget: to kopper tunfisk gryte, en bit av mais brød. Det er en rask og billig middag, om at jeg kan gjøre dagen før, og det fortsatt smaker så godt når reheated.

11:30 pm Min kjæreste setter en film på 10:30 pm, vet jeg pleier å gå til sengs med 11 pm, og deretter sovnet., Nå er det bare halvveis, og jeg er lys våken og sultne. Jeg kunne gå for noe tyngre, men jeg vet jeg skal være i seng for tidlig for noe vesentlig å fordøye, så jeg har to Ghirardelli mørk sjokolade torg med havsalt og karamell fylling og to Oreo Cinnabon cookies.

Dag 6

Alyssa Zolna

7:30 am Det er veldig vanskelig å komme ut av sengen i morges. Jeg er takknemlig for at jeg har flex tid, og trenger ikke å være på jobb på et bestemt tidspunkt., Kjæresten gjør meg til en kopp kaffe for å lokke meg ut av sengen. Det fungerer, men bare så vidt.

8:50 am jeg er fortsatt sliten, og jeg håper min kopp havregryn med fire Likeverdige, kanel, og en teskje margarin vil inspirere meg noen. Men det har det ikke. Dette er hva som skjer når du bor opp for sent på en weeknight.

12:00 pm. jeg pleide å holde en krukke av peanut smør i pulten min, noe som var perfekt for dypping min pretzels i, men jeg tok den med hjem når vi flyttet bygninger og har ikke tatt det tilbake ennå., Min bag med saltet mini pretzels er ikke på langt nær like tilfredsstillende i seg selv, men jeg gjorde ikke kjøpe ekstra snacks sist helg, så jeg har å gjøre. Jeg er også i ferd med å arbeide seg ut og kunne virkelig bruke energi boost.

12:45 pm treningsstudioet er super pakket i dag. Vanligvis på lunsj flertallet av menneskene her er tilstede på en klasse, men det er ikke tilfelle i dag. Jeg skal være på elliptiske i minst en time, men beina mine er fortsatt ganske sår fra total-body condition i går kveld, og iført snø støvler hele dagen er ikke å hjelpe., Etter 45 minutter, jeg kalle det avsluttes—380 kalorier er definitivt ikke min beste forestilling. Men c ‘ est la vie.

2:00 pm jeg har endelig nådd den siste av en tredjedel kopp svart-eyed peas og en kopp hvit ris fra kjøleskapet, og jeg er glad for å se dem gå. Jeg er gruelig sulten så jeg er glad jeg hadde denne i kjøleskap samt en liten salat. Hvis jeg bare hadde salat, vet jeg at jeg ville ha hatt å gå til automaten.

4:40 pm jeg skal møte min BFF å ha drikke og jobbe på vår art, men hun er syk så jeg bare tenkt hodet hjem., Jeg er klar over at det er massevis av informasjonskapsler og annen usunn snacks som venter på meg der, og hvis kjæresten skjer for å spise noen foran meg, jeg vil helt bli fristet til å bli med. Så jeg kommer til å ha denne Mini YoCrunch yoghurt med Chips Ahoy stykker nå, så det er ingen grunn til å gi opp.

5:30 på kvelden Etter jobb på tirsdag jobber jeg på min roman i to timer, og vanligvis tillater meg tre drinker mens jeg gjør det (brennevin og diett brus eller selters, vin, eller lettøl). Dessverre, det er ikke brennevin eller vin i huset—og det eneste øl er Pabst Blue Ribbon., Dette er hva som skjer når din BFF er alltid ansvarlig for å gi alkohol, du ender opp med å bli helt ute av stand til å få ting gjort på egen hånd.

7:30 pm Dette er min foretrukne middag, og det er fint å bare å mikrobølgeovn det for to minutter og spise. I kveld har jeg en og en halv kopper tunfisk gryte med et stykke av korn, brød og en kan av PBR. Den delen er litt mindre enn i går fordi jeg ikke måle den ut riktig, men det er fint., Når jeg resten opp, jeg har for å lage frokost og middag for onsdag og torsdag (fredag dato natt), og som vil holde meg opptatt en stund. Forhåpentligvis får jeg til sengs på en anstendig time i kveld, så jeg har ikke noe ønske om å få en dessert.

9:30 pm jeg er ferdig med matlaging og gi meg en time til å rydde kjøkkenet før du går til sengs. Jeg liker å ha et glass vann rett før sengetid, men ser jeg bare hadde to etter middag, og jeg tviler på at jeg trenger en annen.,

Dag 7

Alyssa Zolna

7:30 am jeg prøver å bli kvitt disse bagels mens de fortsatt er friske, så jeg ristet ett og fordelt på kremost med den hensikt å bringe det til å fungere. Men, det luktet så godt at jeg endte opp med å spise den med en gang. Jeg er glad jeg spiste det mens det ble ristet fersk og varm.

8:30 om morgenen Drikker en 20-unse flaske vann mellom måltidene ofte lar meg litt mer tid før jeg må spise noe annet., Jeg tror noen ganger at kroppen min blir forvirret mellom sult og tørst, så det er godt å prøve ut litt vann først—bare i tilfelle.

11:15 am jeg har vært sulten på en halv time allerede og villet meg selv å vente så lenge for å ta en matbit, fordi jeg visste å spise tidligere ville kaste av meg å spise tidsplan for hele dagen. Til slutt, jeg har en kopp pulverkaffe med hasselnøtt creamer og fire er Lik og en chocolate chip granola bar. Jeg føler meg fornøyd etter å ha spist det og ønsker å kjøre noen ærend til lunsj (en.k.a. butikk), så det burde hjelpe resten av dagen går fort nok.

1:30 pm, Når jeg kommer tilbake i fra kommer til å kjøpe en haug av nye bh (alle mine gamle de er for store!), Jeg ble så glad at jeg NESTEN behandlet meg en fantastisk lunsj. Men jeg holdt det sammen nok til å komme tilbake til pulten min og spise min lille hage med italiensk salat dressing og en 20-unse vann. Skal jeg behandle meg selv til noe—men jeg vil gjøre det til noe uspiselig!

4:00 pm magen Min er brummende, og jeg må gå trene rett etter jobb. Jeg gjorde en solid middag, så jeg håper dette YoCrunch yoghurt med Snickers stykker er nok til å vare.

5:00 pm, Jeg kjører for en time på tredemølle og brenne 461 kalorier. Så, er jeg av den elliptiske. Kjæresten jobber sent i kveld, og siden jeg er på ingen hast å gå hjem og spise middag alene, jeg bruker 45 minutter på elliptiske. Det er 380 ekstra kalorier brent.

8:00 pm jeg lage to kopper hel-hvete spaghetti i marinara saus med to veggie italienske pølser. Dette minner meg om at hel-hvete pasta er ikke bare helt spiselig, men også deilig. Jeg tror jeg skal spis hel-hvete pasta oftere. Kjæresten vil bare nødt til å forholde!, Jeg er ned tre kilo, som er bare ett pund ned fra der jeg var forrige uke—men ferien er over nå. Jeg er ikke planlegger å bremse ned når som helst snart.

Dette innholdet er skapt og opprettholdt av en tredjepart, og importert på denne siden for å hjelpe brukere med å gi sine e-postadresser. Du kan være i stand til å finne mer informasjon om dette og lignende innhold på piano.io