Turstier i Bend, Oregon og Sentrale Oregon

Fra krevende full-dagers turer til rolig turer ved elven, og det er en Sentral Oregon Tursti for hver eventyrer

Pilot Butte delstatspark – Bøye

LETT/MODERAT – 2-mile loop (nature trail og flott utsiktspunkt)
Hodet øst på Riksvei 20 (Greenwood Avenue) til Pilot Butte delstatspark. Parkering og trailhead er like øst for den butte. Gå på enten natursti eller den asfalterte veien. Veien er også for biltrafikk, avhengig av været., Det er et flott utsiktspunkt for hele Bend-området. Dette hiking trail er en av de mest populære i Sentrale Oregon.

Robert W. Sawyer Park – Bøye

LETT – 45.2-acre park (naturreservat)
En stor park som strekker seg langs begge sider av Deschutes Elven. Tidligere state park som er dedikert til å Distriktet i 1980. Parken er forbundet med en tursti til Sawyer Heiene Nabolaget Park og Elven Glenn Naturlig Området. En gangbro over elva fører til Deschutes River Trail og forbindelser til Første Street Park Rapids, Sawyer Heiene Park, og Archie Briggs Naturlig Området., Området er ved siden av River ‘ s Edge golfbane. Parken har en blanding av modne furu og einer. Det er et populært visning nettstedet for trekkende og riparian fugler, og er notert på Oregon Cascade Ornitologi Tur rute. Piknik-området er spredt ut noe som gjør det ideelt for små og mellomstore grupper.

Larkspur Trail – Bøye

LETT – 1.75 km
Begynnelsen nær Svingen Senior Center. Denne strekningen av stien bukter seg langs en åpen kanal i sørøst-Bend. Vil du se dyreliv, einer trær, rabbitbrush og alpine gjeldende. Hund stasjonene i hver ende av stien Dette 1.,75 km løypa ender ved Pilot Butte delstatspark på Hwy. 20.

Shevlin Park – Canyon Rim Loop – Bøye

LETT – 2.2 km
Shevlin Park er en oase som ligger mindre enn tre miles fra sentrum av Bøye-og et perfekt sted for fotturer, jogging, fiske, langrenn og piknik. Det er et omfattende sti og vei systemet gir både om sommeren og vinteren bruker. Fra Motorveien 97 i Bend slår vest på Greenwood. Det blir Newport Avenue i sentrum av Svingen. Følg Newport ut for ca 3 km. Vil du se parkeringsplasser på begge sider av veien., Aspen Hallen ligger på høyre og den viktigste delen av parken er på venstre. Den asfalterte veien gjennom parken fører til flere ulike rasteplasser, samt stier.

Deschutes River Trail – Bøye

LETT/MODERAT – 3 km
Den typiske Sentrale Oregon Tursti, dette begynner i Bend med mange tilgangspunkter og parkeringsplasser. Det slynger seg langs Deschutes River, passerer gjennom Svingen, Eng Camp og bak Seventh Mountain Resort. Du vil se en rekke fossefall inkludert Lava Island, Store Eddy, Dillon og til slutt Benham Faller., Slå west på Lava Land Visitor Center gir også tilgang til denne stien. Følg veien på venstre side etter ca 3 km til rasteplassen. Gå over brua for en enkel halv mil gå til Benham Faller. Vanskelighetsgraden er lav og gir spektakulær natur av utemmede stryk.

Benham Falls – Bøye

LETT – 3 km ut og tilbake
Fem mil nord for Sunriver, dette tursti gir en spektakulær scene av utemmede stryk. Fra Svingen følg Motorveien 97 sør-11 km, og ta til høyre ved Lava Land Visitor Center., Følg veien på venstre side etter ca 3 km til parkering og piknikområde. Gå over brua. Benham Falls er en enkel halv mil spasertur nedover veien langs elven. Denne stien fortsetter for mange mil forbi Dillon Falls og Lava Island Faller. Benham, Dillon, og Lava Island Falls har også parkering i områdene som er tilgjengelig via Forest Service Rd 41, like forbi Inn i den Syvende Fjellet.

Lava Kastet Skog – Bend / Sunriver

LETT – 1 km
Reise sørover på Motorveien 97., Slå Øst på Skogen Service Road 9720-direkte over motorveien fra Sunriver avslutt. Dette er en fast dekke road, som går nesten 9 km til parkeringsplassen på Lava Kastet Skogen. Stien er en enkel, asfalterte, ni tiendedeler av en kilometer, som vandrer gjennom mange eksempler på 7000 år gamle lava tree cast formasjoner. Denne veien er snø-dekket av tak om vinteren.

Lava River Cave – Bend / Sunriver

LETT – 1 km
Tretten mil sør for Sving på Motorveien 97 på østsiden av veien er den største fn-kollapset lava tube i staten., Det er ca en kilometer i lengde og 100 meter dyp i flekker. Det sandbunn gjør den til en enkelt tur, og Forest Service vil leie ut lykter til deg for en liten avgift. Det er en nominell inngangspenger samt. Hulen er stengt fra høsten gjennom midten av April på grunn av den dvalemodus av flaggermus.

Newberry Obsidian Sti

LETT – 1 km
sørover på Motorveien 97, ca 22 mil, tur øst på East Lake og Paulina Lake tegn. Fortsett ca 15 km til obsidian flyt., Dette er en av de største obsidian flyter i verden, dannet rundt 1300 år siden under det siste utbruddet av Newberry Vulkanen.

Paulina Creek

LETT – 6 til 8,5 km
Ogden National Recreation Stien tar deg langs Paulina Creek, med ikke mindre enn 20 fossefall. Reise sørover på Hwy 97 ca 22 km til Paulina og East Lake. Gå øst, ca 1,5 km til trailhead parkering. Stien ligger 8,5 km lang (hver vei), tilgjengelig fra McKay Krysset Campingplassen, noe som forkorter turen med 2,5 km., Parkeringsplassen er på østenden av denne tursti fra utsiktspunktet på Paulina Faller.

Tumalo Falls – Bøye

MODERAT – 5.5 km
Tumalo Falls er en fotografer drøm. Frodig skog, brusende vann, lett tilgang til alt utstyret ditt. Fra Hwy 97 i Bend, slår vest på Franklin. Følg Scenic Highway gjennom sentrum Bøye langs Drake Park. Ta til høyre i Galveston på vestsiden av parken, og følg denne veien ut for elleve kilometer. Sving til høyre over broen., Asfalten tar slutt, men veien fortsetter i ytterligere 3 mil til en parkeringsplass ved fossen. Det er en veldig kort turløype opp til fossen, som forbinder noen av snow park områder og andre stier. Veien stengt i vinter Dag-Bruk Tillatelsen kreves*

Mt. Bachelor-Toppmøtet Sti

LETT/MODERAT – 2.5 km
Kjør vestover på Cascade Innsjøer Motorveien for ca 18 km til Mt Bachelor første inngang på Sunrise Lodge. 2,5 kilometer sti til toppen av Mt. Bachelor er tilgjengelig i Sommer og Høst og starter fra Sunrise Lodge-området.,
stien starter litt vest for den Soloppgang stolheisen og vind rundt mellom trærne. Den øverste delen av løypa over toppen av Sunrise stolen går gjennom lava rock seg selv og har vakre, åpne utsikt over Brutt Toppen og Tre Søstre. Fra toppen, på 9065 føtter, kan du se nesten alle av Cascade Range til Nord, og den nærliggende innsjøer langs Cascade Lakes National Scenic Ringveien.,

Green Lakes Sti

LETT/MODERAT – 9 km ut og tilbake
Den Grønne Innsjøer turveg har sin egen parkeringsplass tvers over fra Gnister meadow Lake med en fantastisk utsikt over den nordlige siden av Mt. Bachelor. Stien snor seg langs Fall Creek gjennom store furutrær og felt av lupin. Du vil se massevis av små fosser. Følg stien for 4.5 km opp til den Grønne Innsjøer, eller kuttet til vest etter ca 2 km på Moraine Lake trail, som er et par kilometer lang. Det er tilgang til Sør-Søster Stien fra Green Lakes-området.,

Todd Lake Trail

LETT – ca 2 km
Denne populære ruten som er nærmest Cascade Innsjøer tursti til byen, som ligger bare forbi Mt. Bachelor på Cascade Innsjøer Naturskjønne Ringveien. Stien er lett å gå rundt sjøen, med spektakulær utsikt over Mt. Bachelor underveis.

Ray Atkeson Memorial Sti

LETT – 2.3-mile loop
Ligger i Sparks Lake, denne stien er en annen enkel tursti for folk i alle aldre. Det tar deg gjennom noen ganske kule lava rock flyter som inkluderer steile vegger og dype kløfter., Hvis du tar stien med klokken, den beste utsikten av Gnister Lake og Sør Søster venter på deg på slutten.

Badlands

LETT/MODERAT – Ruter alt fra 5 til 15 kilometer
Badlands villmark øst for Bøyen er et flott sted for å utforske den Sentrale Oregon-Ørkenen. Ta Hwy 20 east ca 20 km. Slå nord ved grustak, følg veien til parkeringsplassen.

Smith Rock State Park (nasjonalpark)

LETT TIL VANSKELIG – Varierende ruter og lengder
Dette området er en må-se i Sentrale Oregon. Kjør nordover på Highway 97 gjennom Redmond til Terrebonne., Sving til høyre (øst) på den blinkende lys. Ta til venstre på NE 1st Street og fortsett 2 km, snu til venstre på state park tegn. Parken er en annen 0.7 km. Rasteplassen har vakker utsikt over rock formasjoner hvor folk fra hele verden kommer til å klatre. Mange turstier som passer for alle følger elva ned i Crooked River Canyon. Elendighet Ridge tursti er litt tøffere, men vel verdt turen.,

Suttle Lake Trail | i Nærheten Black Butte Ranch

LETT – 3 km
Suttle Lake ligger bare et par mil vest av Black Butte Ranch, og ca 15 km vest for Søstre. Følg skiltene fra Riksvei 20 til Suttle Lake Resort, deretter til Dag Bruker området på NE hjørne av innsjøen. Stien går rett langs sjøen gjennom bakgården av en campingplass med mange tilgangspunkter. Den tursti tilbyr uovertruffen fjell-landskap.,

Black Butte Trail | Black Butte Ranch

MODERAT – 2 km
Dette tursti er 2 km lang skal utkikk stasjon på toppen av Black Butte, på 6436 føtter. Stien snor seg gjennom åpne tømmer med fantastisk utsikt over de Tre Søstre og Brutt Toppen på vei opp. På en klar dag kan du se nesten hele Kaskader Utvalg! Ta Motorveien 20 fra Svingen gjennom Søstre til å Forest Service Road 1110, i nærheten av det Indiske Ford Campingplassen. Følg skiltingen til stien.,

Leder Av Jack Creek | Søstre i Nærheten

LETT – 3 km
Reise vestover på Hwy 20 gjennom Søstre, ca 15 km. Slå nord på Forest Service Road 12, for ca 1,5 km og sving deretter til venstre på FS Veien 1232. Det er ca 1 km å trailhead. Dette tursti looper gjennom headwater springs.

Metolius River Trail | i Nærheten Black Butte Ranch

LETT – 12 kilometer
Dette er en utmerket hele året tursti og flere utgangspunkt er tilgjengelig., Stor artesian brønner, kilden til Metolius River, og videre nedstrøms er Veiviseren Faller Fisk Klekkeriet. En trailhead starter fra Canyon Creek Campingplass av Forest Service Road 1420. Du kan også starte i Veiviseren Faller Klekkeriet. Total avstand til Bridge 99 er tre miles.

Dee Wright Memorial Sti | i Nærheten Søstre

LETT .5 km
Ligger i McKenzie Pass på Motorveien 242, 15 km vest for Søstre. Vakker utsikt av Cascade-Fjellene med en asfaltert tursti gjennom en av de nyeste lava strømmer i Usa., Stien er ca en halv kilometer lang med informasjons-skilt langs veien. Det er stengt i vinter.

For Mer Informasjon Kontakt:

Nødnumre: 911

– >

Besøk i Sentrale Oregon

Besøk Sentrale Oregon-enheten er den «Offisielle» Turisme Informasjon Ressurs for Sentrale Oregon, inkludert samfunn av Bend, Sunriver, Redmond, Søstre, La Pine, Madras, Prineville, Crooked River Ranch, Terrebonne, Culver, Varme Kilder, Svarte og Butte Ranch.,