Project x Schacht Review

De Standaard schacht van Project X blijft een van de meest populaire ijzeren en wigschachten op de markt. Sterkere spelers op zoek naar meer controle en stabiliteit in hun ijzers aangetrokken in de richting van het Project X aanbod. De Project X shaft is ontworpen om spelers een penetrerende balvlucht te geven in een laag lanceringsprofiel. Hoge swing snelheid spelers of agressieve golfers kunnen profiteren van het overschakelen naar een ijzeren schacht die hen helpt om het meeste uit hun hele set.,

belangrijkste kenmerken

• Project X heeft een traploos ontwerp dat spelers een naadloze look geeft en de stabiliteit en controle verbetert.
  • het hoge kickpunt produceert een lagere lancering die spelers kan helpen meer afstand en nauwkeurigheid te krijgen met hun ijzers en wiggen.
  • de verscheidenheid aan gewichten en bochten zorgt ervoor dat alle golfers hun ideale shaft hebben.,
Waar te Kopen

Stel Laagste Prijs Alert

×

houd mij op de Hoogte, wanneer de prijs verlaagt
Instellen Waarschuwing voor Producten: Project X-Assen – $39.99

Laatste Amazon price update: 7 februari 2021 10:16 uur
×prijzen en beschikbaarheid van producten zijn nauwkeurig van de datum/tijd aangegeven en zijn onderhevig aan verandering., Prijs – en beschikbaarheidsinformatie weergegeven op Amazon.com (Amazon.in, Amazon.co.uk, Amazon.de, etc) op het moment van aankoop zal gelden voor de aankoop van dit product.

Project X standaard as gedetailleerde beoordeling

ontwerp en technologie

het Project x Standaard stalen as is een vertrouwd ontwerp waar veel spelers dol op zijn. Het traploos ontwerp creëren een niet-traditionele stalen schacht die golfers meer stabiliteit en lagere lanceringen geeft., Project X is geweldig voor spelers die op zoek zijn om nauwkeurige approach shots in te bellen en hun dispersie aan te scherpen.
De Standaard as van Project X is mijn favoriete as voor mijn ijzers en wiggen. Ik heb verschillende ijzeren schachten gespeeld maar keer altijd terug naar het project X aanbod. Ik zie mijn dispersie krimpen en voel dat ik controle heb om elk schot te raken dat ik wil met deze schachten. Ik voel me comfortabel timing van deze schacht en zou ze aanraden aan elke golfer op zoek naar meer nauwkeurigheid en schot controle in hun ijzers en wiggen.,

om te concluderen, het standaard Project X schachten lever een stabiele impact en ultieme schot-shaping controle. Hoge swing snelheid golfers en steile swingers zullen waarschijnlijk profiteren van de meer tip-stijve ontwerp van Project X. spelers die niet zo agressief zal waarschijnlijk vinden beter laden en voelen in een iets minder stijf profiel.

9.,2Expert Score

Project X as

het monteren van uw ijzers en wigschachten is veel complexer dan het afstemmen van uw swingsnelheid op een flexprofiel of gewichtsprofiel. Elke golfer zwaait de club anders en zorgt voor stress voor de golfschacht. Sterke spelers creëren meer kracht en hebben een stabielere as nodig om hun optimale prestaties te leveren. De juiste ijzeren as kan verbeterde club ligt produceren bij impact en een nauwkeuriger balvlucht., Project X blinkt uit in het creëren van Golf shafts voor hoge swing snelheid spelers op zoek naar controle te krijgen zonder in te boeten gevoel en reactie. De volgende keer dat u ijzers of wiggen koopt, accepteer dan niet wat de fabrikant u geeft, Word fit en krijg het beste voor uw spel.

Kwaliteit
9

Controle en Prestaties
9.,5

ontwerp en uiterlijk

9

PROS
  • het traploos ontwerp van Project X geeft spelers meer controle en een naadloze look.
  • de verscheidenheid aan gewichten en bochten zorgt ervoor dat alle golfers hun ideale shaft hebben.
  • een hoog kick-point geeft spelers lagere lancering en meer controle met hun ijzers en wiggen.
CONS
  • Project X-schachten kunnen hard aanvoelen voor spelers, vooral bij lagere swingsnelheden.,
  • het flex-nummeringssysteem kan verwarrend zijn voor golfers die er niet bekend mee zijn.
  • Deze as kan een oplading bevatten voor sommige modellen ijzer en wig die het duurder maken.

Specs

Project X ‘ S verscheidenheid aan gewichten en flexes maken het zeer eenvoudig om elk type golfer in te schakelen, ongeacht hun swingstijl en voorkeuren. De Project X flex schaal gebruikt een cijfersysteem om toenemende stijfheid aan te duiden. De schaal varieert van 5.0 tot 7.0 in stappen van het halve aantal., Een hoger getal vertegenwoordigt een as die stijver is in flex.
De lichtste Project X schachten komen met 110-grams en 5.0 of regular flex. De 5,5 stijve Assen Gewicht 115-gram. Stiff+, 6.0, Assen gewicht 120-gram en 6,5 of extra-stijve Assen wegen 125-gram. Project X biedt ook een tour-extra-stijve 7.0 schacht die 130-gram weegt voor spelers die op zoek zijn naar meer gewicht in een ijzeren schacht.

conclusie

De Project X standaard shaft is gebouwd voor sterke spelers die het meeste uit hun ijzers en wiggen willen halen., Spelers die op zoek zijn naar meer nauwkeurigheid en scherpere dispersie kunnen meer controle vinden in het traploze ontwerp van de Project X standaard golfschachten. Mijn ijzeren schacht naar keuze, Ik voel me comfortabel aanbevelen Project X aan spelers die prioriteit geven aan controle en precisie met hun ijzers en kortste clubs. Spelers die het opstarten willen verlagen en maximale prestaties van de ijzers van hun speler willen halen, moeten Project X.

Project X Shaft Video Review

Hoe is de Project X Shaft te vergelijken?,

Project X LZ biedt dezelfde prestatievoordelen als de standaard Project X-as in een meer speelbaar profiel. Het Project X LZ is gebouwd met behulp van Loading Zone technologie die golfers meer gevoel en reactie geeft door middel van een nieuw taper ontwerp. LZ beschikt over een versterkte tip en kont sectie met een zachtere buik om spelers betere prestaties te geven zonder in te boeten gevoel. Agressieve golfers die niet willen harde ijzer of wig schachten swingen krijgen het beste van beide wereld met het Project X LZ.,

KBS C-Taper

de KBS C-Taper is ontworpen met behulp van Tour player feedback. De KBS C-Taper geeft golfers lage lancering, minder spin, en meer controle. C-Taper maximaliseert de energieoverdracht om meer prestaties te geven aan de sterkste swingende golfer. Testen toont aan dat C-Taper is tot 5% langer dan vergelijkbare ijzeren schachten en ideaal voor spelers met een snelle swing tempo. Hoge swing snelheid spelers op zoek naar een betere controle en lagere lanceringen met de handtekening KBS gevoel zal houden van de C-Taper schacht.,

9.2/10 Read review
92%
Set Lowest Price Alert

×

houd mij op de hoogte wanneer de prijs daalt
stel een waarschuwing in voor product: KBS C taper shaft – $40.,00

Laatste Amazon price update: 8 februari 2021 12:17 am
×prijzen en beschikbaarheid van producten zijn nauwkeurig van de datum/tijd aangegeven en zijn onderhevig aan verandering. Prijs – en beschikbaarheidsinformatie weergegeven op Amazon.com (Amazon.in, Amazon.co.uk, Amazon.de, etc) op het moment van aankoop zal gelden voor de aankoop van dit product.,

N. S. Modus Pro 3

De Modus 3 is de meest complete lijn golfschachten die Nippon heeft gemaakt. Modus 3 is ontworpen en vernoemd naar de geoptimaliseerde prestaties van drie belangrijke gebieden en geeft golfers meer controle over het traject, de afstand en de richting. Modus 3 is speciaal ontworpen voor de serieuze golfer en levert drie verschillende profielen en gewichtsbereiken voor golfers van alle stijlen en swingsnelheden., Modus 3 is ideaal voor het kiezen in ijzer en wig Assen op basis van uw swing en release patroon kenmerken en staat bekend om ongeëvenaarde consistentie. Golfers op zoek naar bellen in hun volgende set van ijzers of wiggen moeten testen ze Modus 3 model gemaakt voor hen.

9.2/10 Read review
92%
Set Lowest Price Alert