pe picioarele tale! recenzie-Gloria Estefan musical sapă mai adânc decât hiturile ei

pe hârtie, un muzical West End jukebox bazat pe opera lui Gloria Estefan este o vânzare dură. Estefan și Miami Sound Machine pot fi masive stele în lume vorbitoare de limba spaniolă și în SUA (unde acest spectacol jucat de doi ani pe Broadway, înainte de turul țării), dar marea BRITANIE recursul este mai degrabă de nișă. Un mare avantaj că pe picioarele tale!, are peste atât de multe musicaluri similare este că povestea sa – a unei trupe cubanezo-americane care trece pe la un public de limbă engleză-robinete în ceva mult mai profund. În cel mai bun caz, spectacolul lui Jerry Mitchell este despre imigrație și asimilare, despre efectele ulterioare ale revoluției cubaneze, despre modul în care cultura se mută în exil. Toate clișeele rags-to-riches ale biopicului rock sunt încărcate cu semnificație sociopolitică.

singurul punct slab este că, pentru un spectacol facturat „povestea lui Emilio și Gloria Estefan”, rolul soțului și managerului gloriei Emilio este scris foarte subțire., Ușor greoaie carte (de Alex Dinelaris, co-scenaristul premiat cu Oscar Birdman) ne spune în mod constant lucruri despre el – lui de intelegere a limbii engleze este comic rau, el este incredibil de fermecătoare, el are un temperament teribil – care nu sunt prezentate în performanță. Chiar și discursul triumfător care ar trebui să-i definească caracterul („uitați-vă bine la fața Mea”, spune el unui director sceptic al companiei de înregistrări, „pentru că așa arată un American!”) pare a fi o bucată disperată de aplauze-momeli.

Christie Prades și George Ioannides Pe Picioarele Tale!, Fotografie: Johan Persson

din Fericire, spectacolul este realizat de un spectacol superb de la Miami-născut Cubanez-American Christie Prades și Gloria. Restul distribuției cea mai mare parte sunt Europeni, furnizarea de o variabila matrice de accente, dar probleme sunt deghizate de Sergio Trujillo e pacy coregrafie, Emilio Sosa e elegant, cu modele de costum, și strâns salsa-îndeplinește-R&B aranjamente de 10-bucata de banda, regia Estefan este de lungă durată formației Lut Ostwald., Marile hit – uri din Marea Britanie-Dr Beat, 1-2-3, nu vreau să te pierd, nu pot sta departe de tine, nimic pentru tine – sunt desfășurate inteligent, dar chiar și unele dintre melodiile mai puțin familiare au în curând publicul în picioare de Actul final. Pentru toate defectele show-ului, ritmul într-adevăr te.la Colosseum, Londra, până la 31 August.,

subiecte

• teatru
  • musicaluri